Shop Mobile More Submit  Join Login
The Fifth element by Will1885 The Fifth element by Will1885
The fifth elemnt is love.
Pure and simple.

This is my Be Fella's Valentine contest entry.
Enjoy!
Add a Comment:
 
:iconkendrakaos1992:
KendraKaos1992 Featured By Owner May 10, 2009
The Fifth Element is also an epic movie lmao XD
I like this a lot--it's pretty ^.^
Reply
:iconwill1885:
Will1885 Featured By Owner May 10, 2009
The fifth element is a very underrated movie!
And we're all gonna end up with Multi-pass's!
Reply
:iconkendrakaos1992:
KendraKaos1992 Featured By Owner May 10, 2009
LMFAO!
"Multi-pass! Multi-pass!"
"She knows it's a multi-pass!"
XD
Reply
:iconwill1885:
Will1885 Featured By Owner May 10, 2009
It'll happen I tell ya! Driving license, passport, credit card, all on one ID card.
They've already started em!
Reply
:iconkendrakaos1992:
KendraKaos1992 Featured By Owner May 10, 2009
it would be the practical thing lolol if you stop && think about it
Reply
:iconwill1885:
Will1885 Featured By Owner May 10, 2009
Hey, I'm all for being abl to yell 'Multi-pass!' whenever someone asks for ID!
As long as they don't cost a fortune!
Reply
:iconkendrakaos1992:
KendraKaos1992 Featured By Owner May 10, 2009
hellz yah!
I'd yell multi-pass in a funny accent everywhere I went! XD
true true
Reply
:iconforeverstrange:
foreverstrange Featured By Owner Feb 18, 2009  Hobbyist General Artist
Really cool Will!
Reply
:iconwill1885:
Will1885 Featured By Owner Feb 18, 2009
Why thank you! Have you done one yet?
Reply
:iconforeverstrange:
foreverstrange Featured By Owner Feb 20, 2009  Hobbyist General Artist
Nah..
Reply
:iconsceneyme:
ScENeYmE Featured By Owner Feb 14, 2009  Student Photographer
I like it :D

I tried doing something different with it... but I couldn't think of anything that wasn't already done :(
Reply
:iconwill1885:
Will1885 Featured By Owner Feb 14, 2009
Thanks, I tried to do the four elements, you know water, earth, fire, air. Dunno if anyone got that tho.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
February 14, 2009
Image Size
422 KB
Resolution
850×1050
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
418
Favourites
1 (who?)
Comments
12
Downloads
8
×